fredag 14 februari 2014

Mitt nästan färdiga UFO!

Ja, det blir en del UFO´n när man stickar. Inte flygande tefat, utan UnFinished Object....Jag är helt klar med stickningen på dessa vantar som är ganska tunna och lite sladdriga. Kvar är att de ska fodras, helst med någon form av tunn fleece. Och det är just där mitt problem kommer. Jag har inte hittat någon tunn fleece. Hoppas att Syfestivalen i Stockholm ska råda bot på detta. För när detta inlägg ligger uppe är jag där!!!



Givetvis kommer jag dela med mig bilder därifrån.....! Mönstret till vanten hittar ni i....gissa....ja alldeles rätt "Vantar för alla årstider" av Kamilla Svanlund & Clara Falk. Gud så trötta ni kommer bli på mitt tjat om denna helt underbart, fantastikt, formidabelt fina stickbok!!

//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar