måndag 18 mars 2013

Scrapbooking grundkurs!

Vill du lära dig att göra LO´s! Vill du skapa vackra fotoalbum fulla med personliga minnesdetaljer?! Då är scrapbooking något för dig. Vad sägs om att gå en kurs och lära dig det här!



Jag håller kurser i scrapbooking, cardmaking, färgläggning av stämpelmotiv, mixed media och mycket annat. Jag kan skräddarsy en kurs åt dig eller kan du gå redan färdiga kurser på tex Fornäsgården. Om jag ska hålla en kurs privat vill jag att ni är minst 5 deltagare. Priserna för kursen varierar mellan 250-400 kr/person. Resetillägg kan tillkomma beroende vart ni befinner er. Resor inom 2 mils radie bekostar jag själv, längre resväg får diskuteras.

Vill du veta mer, sök upp mig på Facebook där jag finns under mitt namn Katarzyna Tarantino eller maila mig på dalascrap@gmail.com.

Hoppas vi ses på någon kurs!

//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar