lördag 22 september 2012

Kort till svärmor!

I somras fyllde svärmor år, såsom alla år. Jag har ju världens bästa svärmor. Efter min mamma är hon en av de finaste kvinnorna jag känner. En kämpe utan dess like....hoppas mina barn ärvt om så en liten ynka av hennes kämparglöd för då kommer de att gå långt!

Min svärmors stora intresse är blommor och trädgård. När jag hittade denna stämpel så visste jag precis vem den skulle användas till.

Stämpeln är från Penny Johnson "Little Tobi watering the rose" och är en clear stamp av helt underbar kvalité. Så himla lättstämplad. Har inte misslyckats en enda gång. Dekorationerna är blandade och papperen är från Simple Stories serie "100 days of summer". Stickersen med Cykeln är oxå från samma serie.
Gillar färgställningen på deras papper. Cardstocket är ett Core´dinations Essentials cardstock.

//Kasia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar