måndag 14 maj 2012

I väntans tider...

Ja, det är som alltid på våren....magar hit och magar dit och en sjuherrans massa barnvagnar med nya små knytten i! Nej nära och kära...ni behöver inte vara oroliga, jag ska inte ha fler! Jag är så mätt och nöjd med mina fina tre små flickor att jag börjar undra om jag har några hormoner i omlopp överhuvudtaget. Tror dock inte att min man skulle hålla med mig ;)...

Hur som haver är den inte bara en eller två i bekantskapskretsen som ska ha nytt. En del vet vad de ska ha (eller tror sig veta), men detta kortet som jag bloggar hos Vilda Stamps idag är det okänt om det är en flicka eller pojke som bor där inne i magen.

Sneek peek får ni, vill ni se mer får ni allt gå in på länken ovan! ;)

Ses en annan gång! Kolla gärna in på Melvens imorgon, då är det dags för mig att visa en teknik....

//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar