torsdag 11 augusti 2011

Supergirl

Hej o hallå!

Här kommer ett inlägg tiiidigt på morgonen. Det är ju min bloggdag idag och jag gillar att leva lite "on the edge" så att säga, så sitället för att göra inlägget i god tid i går kväll tilll exempel så gör jag ett nu , tidigt på morgonen, tokigt trött och med båda barnen i full gång att ta kål på varandra :o)

Detta kortet gjorde jag till en utmaning men lyckades aldrig få iväg det i tid, och uppenbarligen lyckas jag inte få fotot rätt vänt heller..hmm.

Men i vilket fall som som helst så har jag använt en ljusgrön Bazzill Cardstock, sen en "fotomatta" av det supersnygga Alphabet soup pappret från My Minds Eye, bakom den en försvarlig bit punchinella. Stjärnorna är gjorda i ett Core ' dinations papper som jag sedan sandpapprat på .
Sen avslutade jag med att stämpla och embossa lite swirls.
Stämpelmotivet har jag färglagt med ProMarkers




Ha det så bra där ute, så ses vi snart igen.

Over an out// Louise
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar