tisdag 14 juni 2011

Tre flikar grattis!


Hejsan svejsan!

OJ vad veckorna går fort! Särskilt då man lyckas pricka in två scrap-träffar på samma vecka. I onsdags var det träff med Papperkraftsverkstan och i söndags träffades vi DT´s,
 minus en :( , i butiken och scrappade loss. Helt underbart!

Men detta kort skapades inte under någon av dessa träffar. Detta pysslades ihop hemma med en kille i tankarna. Har kommit på mig själv att oftast göra kort som är lite mer feminina så därför kändes lite extra kul att få till ett maskulint kort och dessutom bli nöjd med det.

Kortet ihopvikt. Har använt ett svart cardstock som bas och klätt detta med de underbara pappren från Cosmo Cricket. Alfabetet kommer från Glitz. Stämpel, filmremsa och biljett är privat.

Kortet uppvikt i sina tre steg.
Nu vill jag ju inte förstöra genustänk och allt sånt där men jag känner minst en hanfull "hanar" som skulle påpeka om de fick ett kort i rosa med blommor och glitter. Känner i och för sig även en och annan hane som kräver minst tre nyanser av glitter :) Och honor som mer än gärna vill ha bilar på sina kort. I slutändan blir det väl alltid "don efter person".
Hur tänker du när du gör kort?

Nu ska jag krypa ner i soffan en stund och försöka lära mig mer om min senaste "leksak", min Iphone.

Ha det bäst,
kramkalas Malin!

1 kommentar: