söndag 5 juni 2011

sommar

äntligen känns det att sommaren har kommit! Vi är ute i trädgården väldigt mycket och jag är så glad att vi flyttade från radhuset vi bodde i tidigare, till villan vi bor i nu för två år sedan. Med 3 pojkar behöver man utrymme och en gräsplätt på ca 10 kvm räcker inte riktigt till för busiga ben att springa på. Jag brukar smyga mig runt med kameran när vi är ute och det är dessa smygfoton som oftast är finast. Och till sommarfoton vill jag gärna ha somriga färger, och då passar Pink Paislee papprena utmärkt!

härligt somrigt och nästintill färdigdekorerat papper från Pink Paislee det behövs inte mycket till de här papprena för att de ska bli färdiga. Det turkosa med blommor är även det från Pink Paislee, det gröna som jag skrivit på är från Echo Park perfekt med superfina journalingrutor på andra sidan. Gula bokstavstickers från Glitz finns i massa fina färger, ett måste-ha!

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig layout! Gillar både stilen, färgerna och dekorationerna! :)

    SvaraRadera