torsdag 9 juni 2011

Hallå ute i världen!!





Hur har ni det? Jag har det...varmt, men jag klagar inte, bara så ni vet :o)


Denna veckan som gått har det varit fullt ös verkligen, både jobbat som en stolle, varit på jobbfest, ett krogbesök ( det första på 4 år) och 2 st 1 årskalas, och så fantastikt väder upp på det så pysselrummet har fått stå tillbaka lite.


Men jag var på scrappträff igår och utmaningen var monochromatic, och ja jag hade tydligen en väldans massa gröna nyanser :o)


Här är mitt bidrag, alla papperna kommer från butiken och ligger alla i rea kategorin.


Jag har använt den här stansen till hjärtekanten. Blinget hittar du här, bokstäverna...som man knappt ser eftersom jag är en usel fotograf hittar du här



Allt för idag. In o shoppa med er, det är fraktfritt!!!


Rock on //Louise


1 kommentar: