torsdag 16 juni 2011

Grattis ask

Hej hej!!

Idag blir det en grattis ask att kika på från min sida.
Den är gjord i vit cardstock och den snygga fjärilsbården har jag gjort med denna, den är verkligen stilig. Rosetten är detta bandet från paperalla och finns i shopen. Papprena är alla från ett och samma papper. Bokstäverna är såklart från Glitz :o)


Här kan man då se prov på mitt mistande, japp det har myyycket kvar att önska men alla är vi väl nybörjare i början :o) Swirlen har jag klippt ut i ett papper och bara lagt på asken och sedan mistat loss.
De övriga sidorna ser alltså ut som nedan, stämpelmotivet har även det fått en dusch av Tattered Rose....och skrivbordet...och golvet..och mina byxor...jomensåattehh, jag kan behöva träna liiite till.

Och träna mistning ska jag göra NU!!

Medans ni går in i shopen och handlar lite, OK.


Rock on // Louise



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar