söndag 8 maj 2011

Tävling för maj

då var det dags igen för en månadstävling! härliga maj, min favoritmånad så jag blev extra glad när jag fick uppdraget att hålla i denna tävling :)

eftersom vi haft några skisser nu så är det dags för en färgutmaning! Du ska skapa ett kort, en layout eller något alstrat i dessa 3 färger. Det är tillåtet att ha någon accentfärg men den får inte "ta över" och dessa 3 färger ska dominera ditt alster. Endast ett bidrag per deltagare och vi vill ha ditt bidrag senast den 25/5 kl 24.00 på den här mailadressen info@dalascrap.se vinnaren presenteras den 31/5.




som lite inspiration har jag själv skapat en layout i dessa färger :)

grön, turkos och orange



mönstrade papper från Basic Grey, My Minds Eye , Echo Park och My Little Shoebox. Blommor från Prima och en miniros. Jag har sytt för hand runt det runda pappret med Scrappers Floss och satt några blingstenar från Prima på bradsen. Alfabetet kommer även det från Prima.

lycka till!


//Julia

Tillägg!

Oj, vilken rolig tävling! Jag vill oxå vara med......men men. Jag får njuta av alla kommande bidrag. Priset i denna tävling utgår till som tidigare 1:a, 2:a och 3:dje plats. Även denna gången är det hemliga paket, men med inriktning på dekorationer och stämplar.  Vinnaren får ett paket med ett värde av 200 kr, andra plats ett värde av 100 kr och tredje får ett paket värt 50 kr. Vinnarna röstas fram av Dala Scraps Design Team samt mig. Lycka till!

//Katarzyna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar