torsdag 5 maj 2011

Superboy kort

Hej och halloj!!
Nu var det torsdag igen och min tur att förgylla denna eminenta blogg :o)
För den uppmärksamme så kunde man se att förra torsdagen så fanns där inget inlägg av mig, och det är helt riktigt, jag hade inte hunnit med att pyssla någonting då jag sitter i utbildning och förra veckan var ett riktigt tungrott kapitel om sveriges rikes lag, brott och påföljder :o)

Men nu så har jag knåpat ihop ett kort, och detta fick min söte systerson till sin födelsedag nuu i helgen.
Jag har till detta kort använt följande: Ljusblå Bazzill Cardstock till kortstomme, stjärnan och namnskylten, namnet har jag skrivit med Tiny Glitz Alpha. Det första rutiga pappret är en av de fyra mindre rutorna på detta pappret, och såklart den som inte syns :o) Det störtsköna (haha skämtare där) pappret med flygplanen heter EP Little Boy - In the clouds. Dekorationerna är dels en söt blomma från Irenes Garden och den fick lite spröt i form av pärlfloss och sen gjorde jag en egen deko men hjälp av lite tunn ståltråd och sötnosknapparna Polka Mini, ganska dekorativt om ni frågar mig :o) En närbild på den innoativa skapelsen finns lite längre ner.
I hörnen har jag duttat med lite pearlmaker, o nej det kan vi väl tillsammans konstatera att det kanske inte är min allra starkaste sida, å andra sidan så tycker jag att håret på lille "superboy" blev riktigt bra, hela pojkspolingen är färglagd med ProMarkers.
Allt jag har använt till detta kortet eller liknande hittar ni i butiken









1 kommentar:

  1. Coolt kort, gillade det du gjort med knapparna.
    /Carina

    SvaraRadera