torsdag 19 maj 2011

konfirmationskort

Hej hej!!
Nu så är det dags för konfirmationstider igen, och jag fick en beställning på ett bokkort med konfirmations tema. Ett kors och lite blommor var önskemålen, annars var det fritt för tolkning.
Så här blev min tolkning.

Jag har använt ett persikofärgat Bazzill cardstock som grund, ovanpå det blev det ett brunt core'dinations med en ljusare brun kärna, det vart riktigt bra att använda till korset som jag skar ut med min sillhouette. Lite sandpapper så blev det ett slitet träkors av det hela. Det mönstrade pappret heter Capella -Dolce och finns just nu på rea!! Skynda fynda.

Här är en närbild på blomhögen, det är lite blandat från den här kategorin,
sen har jag satt dit en liten "svans" av bling från papermania.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar