tisdag 31 maj 2011

Färdigt never-ending-card.

Som jag lovade förra veckan skulle jag återkomma när jag dekorerat mitt never-ending card. Och det har jag gjort nu... Nyss ;)
Hur fascinerande detta kort än må vara så var det klurigt att komma på vad jag skulle använda det till.
Det fick tillsist bli ett litet "feelgood" kort. Med det menar jag ett enkelt kort som är fint och titta på samt innehåller diverse värmande fraser. Och det hjälpte Pink paislees underbara papper från serien Daily Junqe mig med.

Här har jag använt pappren "numbers", "Junque" fram och baksida samt Core´dinations Flamingolilly.
Blommorna stansade med Papermanias midi & mini punch.
Pärla och stämpel privata.

Papper: "map", "Junque" och Core´dinations flamingolilly.

Papper: "Map" fram och baksida. "Junque" samt vit cardstock.
Använde även X-cut´s papperskrusare.
Band och bling privata.

Papper: Återigen "map" fram och baksida samt vit cardstock.
Bling från Papermania.
Blommor,band, charms och stämpel privata.
Men liknande hittar du i shoppen.

Ha det gott!
// Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar