torsdag 7 april 2011

Inte långt kvar till påsk

Nej, veckorna rullar på i hög hastighet och snart är det påsk. Det är lite skönt att påsken är sen i år tycker jag, då är det större chans för fint väder med sol. Jag hoppas på att isen ska smälta så vi kan ta en premiärtur ut i skärgården där min familj har sommarhus
men innan dess måste det såklart pysslas lite påskkort! Den som känner mig vet att jag inte är någon stämplare så när jag gör kort så blir det utan stämplade motiv, ja någon gång kan det smyga sig in en liten sötnos men oftast inte. Denna gången har jag använt riktigt glada färger och såklart är det lite gult!
Embossat gult cardstock från Bazzill, vitt cardstock från Bazzill, journalingruta urklippt ur mönstrat papper från Echo Park, bokstavsstickers från Glitz och blommor från Prima
ooops, ser att jag glömt skriva till ringen ovanför Å i påsk! *fixar med detsamma*
Julia

1 kommentar:

  1. Tur att inte alla gör kort med stämpelmotiv! Jag tycker att kort utan kan vara minst lika snygga!

    SvaraRadera