lördag 16 april 2011

Egentligen torsdag :o)

Hej och hallå på er!! Idag är det torsdag va ;o) Nej då jag har koll på vilken dag det är, egentligen skulle detta inlägget vart i torsdags som är min bloggdag, men då var inte kortet klart :oP I vilket fall som helst så har vi idag vart på kalas hos just Oscar som är min sons bästa kompis, o eftersom de är i ungefär samma ålder dvs 3 eller snart 3 år i min sons fall så har det varit en dag fylld av allt bus man kan hitta på, vad sägs som att rymma ut barfota och bara klappa lite på växthuset med en spade, klä av sig alla kläder och diska i badrummet ( ja de klädde ju av sig iallafall) eller fiska i akvariet med kubbspels pinnar...ja listan kan göras lång på vad som kan hittas på under ett par timmar :o) Så till detta kortet har jag använt följande: Papper: CS Bazzill, EchoPark Little Boy - Boxer stripe och till stjärnan med små bilar på som skymtar bakom superhjälten har jag använt baksidan av Boxer stripe pappret, blå bazzill bling till skyltarna. Dekosar: Silver punchinella, en tjusig blomma , med sötaste knappen ever i mitten. Stämpel: privat, färglagd med ProMARKERS. Allt finns såklart i BUTIKEN!! Det man inte ser på översta bilden är att jag gett kortet lite dimension med hjälp av 3D kuddar i varierande tjocklek
Här syns det ännu lite bättre, alla papper och stämpelmotivet är upphöjda. Det vart väldigt cool effekt även om det är svårt att se på kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar