tisdag 8 juni 2010

Ludvig Philip Alexander, våran egen kronprins......

Ja nu har han kommit, vår familjs alldeles egna kronprins. han föddes den 20 maj och fick världens bästa föräldrar, mamma Angelica och pappa Lars. De unga tu är lyckliga som få. Den lille krabaten lyckades med konststycket att fullständigt stjäla den sista lediga biten av mitt hjärta. Att få hålla detta lilla knytte i min famn väckte mycket starka känslor hos mig. Så otroligt näpen och fin, tårar i ögonen bara jag tänker på det. Jag är så glad för deras skull och önskar dem all lycka som finns!

De vackra namnen har en viss tyngd och dignitet, såpass så maken kallar honom för kungen. Jag tycker att han är för liten för det. Min stora flicka Emilia sa nästan omedelbart att det var ju en prins. Hon och hennes lillasyster är ju familjens prinsessor, så detta var ju familjens prins. Självklart är det ju så, men med alla de vackra namnen är han min kronprins i varje fall!

1 kommentar:

  1. Lite extra känslig är jag visst fortfarande med tanke på att jag sitter här med tårar i ögonen. Kortet på er två är hur fint som helst!

    SvaraRadera