torsdag 22 april 2010

Välkommen Julia!

Välkommen Julia!


Julia Eriksson har valt att ta sig an utmaningen att bli Dala Scrap & Sånts ena inspiratör. Här presenterar hon sig närmare själv;

"Jag heter Julia Eriksson och är en dalkulla från start. Jag har 3 pojkar födda -02, -04 och -07 så material till layouter saknas aldrig ;) Jag började scrappa 2003 när en god vän visade sin nya hobby, jag var bara tvungen att prova och resten är som det vanligtvis blir. Oftast gör jag layouter men ibland blir det ett och annat kort och det händer någon gång att jag altrar också. Min passion är papper, mönstrade papper i alla möjliga härliga färger."

Jag, Katarzyna, tycker att det skall bli oerhört spännande och roligt att få samarbeta med Julia. Hon gör snygga, stilrena, smakfulla och för mig väldigt tilltalande LO`s. Hoppas ni finner dem lika givande och kan ge er lite inspiration till eget skapande. Julias blogg finns som en sidolänk på denna sida. Den heter "Scrap, foton & annat skoj".
Återigen, välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar