fredag 19 mars 2010

Papperskraftverkstan i Avesta...

I tordags den 18/3 fick jag tillfälle att delta i Papperskraftsverkstan månatliga träff. Papperskraftverkstan är en förening som håller till i Avesta och samlar alla pysseltokiga personer. Här sitter de tillsammans och skapar diverse olika alster. Rekommenderar varmt att delta där.

Jag var där som säljare och hade med mig de nya papperna från Basic Grey, "Kioshi" och "Green at Heart" samt Making Memories helt ljuvliga vårserie "Flutter". Även Bazzills roliga glazed cardstock fick vara med på ett hörn, samt diverse prylar. Det var extra roligt att se hur något växte fram ur det jag "bidrog" med. Många nya idéer poppade upp även i mitt huvud och nu ska det skapas. Ska bara ha tid också....

Hoppas att kunna återkomma till dem i maj när ytterligare produkter från Basic Grey kommit hem till butik.




Ett smakprov ur Making memories "Flutter"...









Ska få iväg en beställning till Crimson på lite fotografier så jag har lite nytt att göra layouter på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar